تاریخ 1397/03/09         ساعت 15:38     گروه خبری اخبار و رویدادها

سه شنبه 8 خرداد جلسه کمیته پزشکی و دندان پزشکی بنیاد دانش با حضورآقای شرافت مدیر عامل ، آقای دکتر شیرازی، آقای دکتر بیات، آقای دکترظهیر، خانم دکتر عظیمی و تنی چند از همیاران محترم برگزار شد.
تصویر

تندرستی و سلامت جسم و روح یکی از عوامل موثر در آموزش و یادگیری است. بی تردید از دانش آموزی که از سلامت جسم و روح برخوردار نیست نمی توان و نباید انتظار موفقیت و پیشرفت تحصیلی داشت.

بنیاد دانش با توجه ویژه به این موضوع ، تندرستی و سلامتی دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داده است. کمیته پزشکی و دندانپزشکی بنیاد با تشکیل جلسات منظم ، روند سلامتی دانش آموزان بورسیه را پیگیری می کند.

در جلسه هشتم خرداد، کمیته مزبورپرونده پزشکی و سلامت چند دانش آموز بورسیه را بررسی و برای درمان به پزشکان و مراکز درمانی طرف تفاهم بنیاد دانش ارجاع نمود . همچنین در این جلسه مقرر شد برای عضویت در کمیته مزبور از خانم دکتر عقیلی دعوت به عمل آید.
همچنین در این جلسه مقرر شد جهت انجام ازمایش خون بورسیه شدگان با تعامل با مراکز ازمایشگاهی و پاراکلینیکی اقدام به معرفی بورسیه شدگان جهت انجام ازمایش خون تحت قالب مسئولیت اجتماعی و یا با تخفیفات ویژه گردد.