تاریخ 1398/04/16         ساعت 11:36     گروه خبری اخبار و رویدادها

رییس مرکز فنی و حرفه ای برادران خرمشهر معتقد است بورسیه شدگان می توانند با فراگیری حرفه های تخصصی، آینده شغلی و تحصیلی خود را بیمه کنند.
تصویر

شبر، رییس مرکز فنی و حرفه ای برادران خرمشهر در اردوی سه روز بورسیه شدگان در استان خوزستان گفت: با فراگیری حرفه های تخصصی، آینده شغلی و تحصیلی خود را بیمه کنید.

 وی در ادامه افزود: به دست آوردن موفقیت آسان نیست. اگر کسی می خواهد موفق بشود، باید تلاش کند و خلاقیت داشته باشد. بنابراین می بایست روی خلاقیت و استعدادهای خود سرمایه گذاری و برنامه ریزی کنید.

رییس مرکز فنی و حرفه ای برادران خرمشهر خاطرنشان کرد: مهارت ابزاری است که باید آن را با خلاقیت و استعداد شکوفا کنید تا به هدف برسید. از حالا برای آینده خود برنامه ریزی کنید و از تکنولوژی ها، نهایت استفاده را ببرید. روی استعدادهای خود حساب خاصی باز کنید. اگر بتوانید روی استعدادهای خود سرمایه گذاری کنید، زندگی خود را رقم خواهید زد.

گفتنی است، اردوی سه روزه بورسیه شدگان به استان خوزستان در جهت آشنایی با مشاغل مختلف برگزار شد و دانش آموزان توانستند از بخش های مختلف مرکز فنی و حرفه ای برادران خرمشهر بازدید به عمل آورند.