تاریخ 1396/12/16         ساعت 14:41     گروه خبری اخبار و رویدادها

در شب شکوفه باران بنیاد دانش ، با حمایت و مساعدت ۷۰ همیار ، بنیاد دانش ۱۳۰ دانش آموز دیگر را در سال ۹۷ حمایت تحصیلی می کند.
http://bonyaddanesh.org/celebration جشن گلریزان بنیاد دانش شامگاه یکشنبه ۱۳ اسفند با حضور بیش از ۲۰۰نفر از خیرین ، مدال آوران المپیک و مسابقات جهانی، هنرمندان، صاحبان کسب و کار ، کارآفرینان و مسوولین آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این مراسم آقای دکتر تقی زاده مدیر برنامه ریزی و استراتژی بنیاد دانش ضمن تشریح عملکرد بنیاد دانش و مدل آموزشی درباره چگونگی روند پذیرش و هدایت تحصیلی بورسیه شدگان بنیاد دانش که همگی از دانش آموزان بی بضاغت، با استعداد و محروم از نعمت پدر صحبت کرد.

علیرضا نخعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در مورد وضعیت نابسامان دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم و مرزی استان سیستان و بلوچستان و نقش موثر بنیاد دانش در کمک به آنها، سخن گفت.

همچنین تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان درباره لزوم رسیدگی و توجه به امور دانش اموزان با استعداد، بی بضاعت و محروم از نعمت پدر و فراهم کردن زمینه های رشد ، تحصیل،ارتقا کیفیت تحصیلی و بهبود کیفیت زندگی آنها صحبت کردند.

در پایان مراسم گلریزان با مساعدت و حمایت مالی ۷۰ همیار، بنیاد دانش در سال ۹۷ می تواند، ۱۳۰ دانش آموز با استعداد، بی بضاعت و محروم از نعمت پدر را به مجموعه بورسیه های این بنیاد اضافه نماید.
شب شکوفه باران بنیاد دانش
شب شکوفه باران بنیاد دانش
شب شکوفه باران بنیاد دانش
شب شکوفه باران بنیاد دانش
شب شکوفه باران بنیاد دانش
شب شکوفه باران بنیاد دانش