تاریخ 1397/09/27         ساعت 09:26     گروه خبری اخبار و رویدادها

کبری لک زاهد، بازیگر فیلم «فصل بادهای گرم» توسط مدیر عامل بنیاد دانش و عوامل این فیلم مورد تقدیر قرار گرفت.
فیلم فصل بادهای گرم به گزارش روابط عمومی بنیاد دانش، کبری لک زاهد، شخصیت محوری فیلم «فصل بادهای گرم» ساخته حسین ریگی در آخرین روز برگزاری جشنواره سینماحقیقت مورد تجلیل قرار گرفت.
حسین ریگی، کارگردان این فیلم در گفتگو با خبرنگار بنیاد دانش خاطرنشان کرد: این فیلم به فرهنگی می‌پردازد که مردم سیستان و بلوچستان به نادرستی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و ما تلاش کردیم تا به واسطه این فیلم، تغییراتی در دیدگاه افراد نسبت به محل زندگی مان ایجاد کنیم.
شرافت ضمن تقدیر از بازی گیرای کبری لک زاهد، لقب سفیر بنیاد دانش را برازنده وی دانست و تاکید کرد: حضور این دسته از افراد می تواند این بنیاد را در مسیر رسیدن به اهداف کلان موسسه در مناطقی نظیر سیستان و بلوچستان همراهی کند.
در ادامه این مراسم امیر شاهی، معاون سواد آموزی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متاسفانه رسانه‌‎ها در ترسیم و القای فضای خشونت بار در سیستان و بلوچستان بزرگ نمایی می‌کنند و برخوردشان اخلاقی نیست.
وی افزود: استان ما به واقع بهشت مستند سازان است. ما از مستندسازان درخواست داریم تا با نشان دادن زیبایی‌های این استان به برطرف شدن فقر فرهنگی این استان کمک کنند. اتفاقی که به نظر من در فیلم حسین ریگی رخ داده است.
در انتهای این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدایای نقدی از کبری لک زاهد و حسین ریگی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
گفتنی است، در این مراسم که به همت حسین ریگی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم و موسسه بنیاد دانش و همکاری دبیر اجرایی سینما حقیقت برگزار شد، شرافت، مدیرعامل بنیاد دانش، سید محمد مهدی طباطبایی نژاد دبیر جشنواره، مرتضی رزاق کریمی، قائم مقام دبیر، محمد رضا بهشتی منفرد، دبیر اجرایی، امیر شاهی، معاون سواد آموزی کل استان سیستان و بلوچستان، عبدالحسین حیدری مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش و خانواده حسین ریگی حضور داشتند.