تاریخ 1397/03/13         ساعت 11:50     گروه خبری اخبار و رویدادها

همزمان با میلاد کریم اهل بیت بنیاد دانش زاهدان ضیافت افطاری با حضور 230 نفر بورسیه های بنیاد دانش، خانواده شان و راهنمایان آموزشی و مشاوران برگزار کرد
تصویر بهار رمضان در سنت‌ها و فرهنگ ما همواره با معنویاتی همچون مهربانی، بخشش و نیکوکاری گره خورده است وایجاد لحظات شادبرای کودکان شیرینی افطاری را در ذهن آنها حک خواهدکرد .
مراسم افطاری بنیاد دانش زاهدان با حضور جمعی از اعضای هیات امنای بنیاد دانش استان سیستان و بلوچستان وعلیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در محل اردوگاه فاطمه الزهرا زاهدان برگزار شد .
محمد جهانتیغی مدیر اجرایی بنیاد دانش سیستان و بلوچستان در این مراسم پس از قرائت پیام مدیر عامل بنیاد دانش اظهار داشت : حرکت دانش آموزان به سمت کسب دانش به منزله تبلور روح انسانی در آنها است چرا که دانش همچون چراغ راهی برای روشنایی بخشی به زندگی و آینده شان عمل خواهد کرد .
نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این ضیافت اظهار داشت : تلاش و کوشش باید از سنین پایین آغاز شود و هیچ فردی بدون تلاش به موفقیت دست نیافته است پس بدست آوردن جایگاه در بزرگسالی مرهون تلاش در دوران تحصیل است .
این ضیافت با اجرای برنامه‌های متنوعی از جمله  دف نوازی گروه دانش آموزان روشن دل ، سخنرانی مشاور کودک و سرود همراه بود .