تاریخ 1397/03/22         ساعت 12:51     گروه خبری اخبار و رویدادها

دفتر زابل بنیاد دانش طی مراسم رسمی شامگاه یکشنبه 20 خرداد با حضور معاونت عمرانی فرمانداری ، مدیران شش گانه آموزش و پرورش مناطق ، مدیران آموزش فنی حرفه ای ، ریاست مجمع خیرین سلامت و جمعی از بازاریان افتتاح شد.
تصویر این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و  محمدجهانتیغی به نمایندگی هیات امنا با قرائت پیام مدیر عامل بنیاد دانش بخشهائی از اهداف و برنامه های آتی بنیاد را در زابل برشمرد و از مسئولین شرکت کننده خواست بنیاد دانش را در راستای تحقق  این اهداف عالیه همیاری نمایند.
32 دانش آموز بورسیه بنیاد دانش زابل همراه با خانواده شان در این مراسم حضور داشتند و در ضیافت افطاری پس از مراسم افتتاحیه شرکت کردند..اجرای سرود توسط گروه سرود کانون پرورش فکری زابل با لهجه محلی ،طراوت خاصی به مراسم داد و موجی از شادی را بین بچه ها ایجاد کرد.
سخنرانی انگیزشی دکتر فتحی ،روانشناس و مشاور محترم در خصوص اعتماد به نفس و امید به آینده  و تاثیر آن در موفقیت دانش آموزان با استفاده از کلیپ های انگیزشی برای مدعوین به ویژه دانش آموزان بورسیه بسیار مفید و موثر بود.
در پایان مراسم توافقات بسیار خوبی با مدیران آموزش و پرورش مناطق سیستان و آموزش فنی و حرفه ای دال بر تشکیل کارگروه برنامه ریزی و حرفه آموزی صورت گرفت، همچنین مقرر شد تا پایان هفته جاری نسبت به شناسایی و تعیین  مدیراجرائی نمایندگی زابل از بین نیروهای با تجربه اقدام لازم صورت گیرد..
در پایان مراسم و پیش از صرف افطار از زحمات آقای کوهکن و خانم شهریاری قدردانی شد و عکس های یادگاری با بورسیه های بنیاد دانش زابل و مدعوین محترم خاطرات این شب را ثبت کرد.