تاریخ 1396/10/23         ساعت 15:28     گروه خبری اخبار و رویدادها

روز سه شنبه 19 دیماه 1396 مراسم افتتاح دفتر بنیاد دانش در شهر زاهدان و با حضور مدیر عامل بنیاد دانش و مدیر کل اموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان و مدیرعامل بانک کشاورزی استان و همچنین تعدادی از خیرین، اساتید دانشگاه،مدیران اموزش و پرورش و مدیران دولتی شهر زاهدان انجام پذیرفت.
مراسم افتتاح دفتر نمایندگی بنیاد دانش در شهر زاهدان به منظور برگزاری مراسم افتتاح این دفتر، هیأتی از تهران شامل مهندس شرافت مدیرعامل بنیاد دانش ، آقای میرحسینی نماینده هیأت مدیره و مهندس ایرانشاهی مشاور بنیاد به همراه خانم اسماعیلی مدیر امور نمایندگی ها حضور داشتند.
برنامه این مراسم شامل سه بخش بود که در ابتدا جلسه مراسم آشنایی با اعضای هیأت عامل برگزار گردید و در ادامه افتتاح دفتر بنیاد دانش در شهر زاهدان توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان زاهدان آقای نخعی و مدیرعامل بانک کشاورزی و آقای دکتر عبدی معتمد آستان قدس رضوی و آقای نیک دوست و جمعی از خیرین و اعضای آموزش و پرورش استان انجام پذیرفت.
لازم به توضیح است ساختمان دفتر زاهدان با همت جناب آقای دکتر نیک دوست در اختیار بنیاد دانش قرار داده شده است.
در بخش دوم این مراسم و پس از افتتاح دفتر نمایندگی جلسه ای با حضور همکاران اجرایی دفتر زاهدان آقای شیرازی مسوول آموزش خانم سایگانی مسوول مشاوره و رابط راهنمایان و سرکار خانم کرد زابلی مسوول روابط عمومی و جلب مشارکت ها و سرکار خانم براهویی مسوول جذب بورسیه و مددکاری تشکیل شد و برنامه های دانش آموزی مانند تشکیل جلسات مشاوره و اردوی های ماهانه و جلسات و کارگاه های مادران مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت.
در عصر روز سه شنبه و در جلسه پایانی که با حضور خانم اسماعیلی مدیر امور نمایندگی ها و با حضور کلیه راهنمایان در دفتر بنیاد دانش برگزار شد، آموزش های لازم در رابطه با نحوه ثبت اطلاعات در نرم افزار وندا و نحوه برقراری ارتباط با پذیرفته شدگان مورد بررسی و آموزش قرار گرفت.