تاریخ 1397/04/05         ساعت 17:06     گروه خبری اخبار و رویدادها

با حضور معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش سراوان ، اولیا و بورسیه های بنیاد دانش در آن منطقه پیرامون شرکت دانش اموزآن در کلاس های فوق برنامه و پر کردن اوقات فراغت آنان در چهار رشته کامپیوتر، زبان انگلیسی، خیاطی، سوزن دوزی بلوچی جلسه ای در تاریخ 2 تیرماه 1397توسط دفترنمایندگی سراوان برگزار گردید
تصویر پس از تلاوت قرآن مجید که توسط حافظ شیخ زاده از بورسیه های بنیاد دانش انجام پذیرفت آقای ملک زاده مسئول دردفتر نمایندگی بنیاد دانش به تشریح اهداف و برنامه های بنیاد برای شرکت کنندگان پرداختند . سپس خانم سمیه امرا معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش در خصوص اهمیت آموزش سخنرانی کرده و پس از آن در ادامه مراسم خانم کریم زاده معاون پرورشی در خصوص غنی سازی اوقات فراغت و خانم خیر خواه در خصوص اهمیت دوره و تاریخ شروع کلاس و رشته ها مطالبی رابرای دانش آموزان و مادران آنها بیان فرمودند.
در این جلسه خانم سمیه امرا معاون آموزش و پرورش به عنوان رئیس کمیته آموزش و خانم افسانه خیرخواه کارشناس فرهنگی هنری به عنوان مسئول برگزاری کلاسهای اوقات فراغت و آموزش مهارت های شغلی انتخاب گردیدند.
در پایان جلسه تصمیم گرفته شد کمیته آموزش در همین هفته جلسه ای پیرامون بررسی وضعیت دروس و جایدهی دانش آموزان در بهترین مدارس شهر برگزار نماید.